Aldrig mera Bongo!

Gårdagen var katastrof från start till slutet. Okej det kanske var lite i att ta i. Vi hade ju våra goda stunder då Toni t.ex. såg till att få någons dricka falla till golvet. Det var väl ungefär kvällens höjdpunkt.

Innan jag gick ut fick jag en liten självförtroendeboost när jag såg mig i spegeln. Jag tänkte shit en dusch och smink kan ju verkligen göra mirakel...(med tanke på hur jag såg ut innan då)





Men togs ner lite på jorden när jag fick se bilderna jag blivit taggad på Facebook...









Bilderna har jag stulit från den underbara (uppblåsbara) Ellen här till vänster.




bloglovin

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha Vadå uppblåsbar?

2009-11-03 @ 14:28:22
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0