@ Campus

Hej alla tänkte bara tala om att jag överlevde flygresan. Det var massa förseningar med flyget som gjorde mig helt grining så allt jag kunde tänka på var att jag ville hem.

Befinner mig just nu på ett Campus i Oakdale. Är väl inte så rockigt. Har massa workshops där vi bland annat tillägnat minst en halvtimme på att få instruktioner om hur man tvättar händerna. Yes!

Nu ska jag se Paradise Hotelfinalen. Sen ska jag göra nr.2. Har hållt mig enda från Sverige. Känns iof inte så safe att göra det här då toalettbåsen har minidörrar samt toaletter som svämmar över så att det ligger vatten över hela golvet.

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej..kul med uppd...jag följer dig :P :P :P miss you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoppas du har det bra/// kram sverige jkpg och sandra

2010-02-03 @ 19:51:47
URL: http://karlovacko.webs.com
Postat av: johanna

härligt att de gått bra =)

2010-02-03 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0