Thank God it's friday!

Tjejerna ska gå ut idag men jag orkar verkligen inte. Har fått för lite sömn och haft en helvetes dag! Det var så illa att jag till och med bröt ihop och började lipa. Av någon annan anledning är dessutom tårkanalen på mitt vänstra öga skitsvullet och svider. Så jag vågar nog inte heller visa mig ute.

Istället har jag nu bäddat ner mig i sängen med mina smuliga chips och ska kolla på Shutter Island. Hoppas morgondagen blir bättre med lite mer sömn.

Förresten...

Grattis syster på födelsedagen!! Synd att jag inte kunde vara hos dig idag och fira dig. Tänker i alla fall på dig och saknar dig!

Kommentarer
Postat av: sandra

men siiiiiiiiiiiiiiiine......min födelsedag hade varit bättre om du var här...saknar när vi tar en cigg på mammas balkong

2010-03-22 @ 09:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0