Mommy for a day

Idag har jag varit barnvakt åt min kusin. Det fick mig att känna mig väldigt stolt och viktig. Jag satte henne i barnvagnen och gick omkring i området i hopp om att få träffa en karl som tänkte ååå en ung milf! Men tyvärr så blev jag lottlös. Efter en timme märkte hon att shit mina päron är ju borta och började gallskrika. Då kände jag mig inte lika stolt och viktig längre.

Det var utmattande att vara barnvakt därför måste jag ta igen mig nu. I form av mat. Jag smugglade med mig knäckebröd, mackor, nyponsoppa och en gurkstump in på rummet. And now...let's feast!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha MILF!

2009-08-30 @ 11:11:59
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0