Avatar - Muterade smurfar?

Har ju glömt att säga att jag såg Avatar i fredags. Hade inte så mycket förväntningar innan jag såg filmen men höll på att trilla av stolen när jag såg den på bio. Det var faktist en av dom bästa filmerna jag sett på länge. Jag är kär!

Det märks att den var påkostad för den var riktigt snyggt gjord och även om den var lång märktes det knappt av eftersom den var så jäkla spännande.
Fick mig att bara vilja vara en blå nisse och springa omkring i neonnatur. Kan ju också informera att jag under nästan hela filmen försökte hålla tillbaka tårarna. Men säg inte det till någon! Jag ska ju föreställa en man av något slag.

Jag uppmuntrar i alla fall alla att se den, se den, se den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0