God jävla jul!

Får väl önska alla läsare en God Jul! Egentligen hatar jag allt som har med julen att göra. Klämkäckheten, julklappsstressen, snön och all jävla julstämning. Jag antar att jag är en väldigt bitter människa!

Förra året hade vi inte ens en gran men i år överraskade jag mamma med att leta igenom hela stan efter en plastgran, riva ut hela förrådet efter julpynt och pimpa hela granen själv. Någon julstjärna hade vi inte heller så jag fick improvisera ihop något eget med lite glitter.

Hoppas i alla fall ni får en trevlig dag!





Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas du fick en bra jul, och att vi kan ses nu snart när jag är hemma=)

2009-12-24 @ 20:32:39
URL: http://my_dancingfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0