iiim back

Igår hjälpte jag Sandra att flytta och idag har jag världens träningsvärk. Folk undrar om jag blir ledsen över att hon ska flytta och just nu är jag det inte. Jag vill bara att hon ska flytta över alla grejer till sin egen lägenhet så fort som möjligt så mamma kan sluta gå runt och gnälla på att det ser ut som en sopptipp här hemma.

Så känner jag om det och nu känner jag för att gå och en äta en liten pizzaslice som väntar på mig i kylen. Sen ska jag hör och häpna städa och laga mat och nej jag är inte sjuk! Eller lite kanske. Min kropp spökar verkligen skiten ur mig. Igår var jag helt frivillgt uppe klockan 8 och idag klockan 9. Något står verkligen inte rätt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0