The pills won't help you now

Gårdagen började relativt bra. Förutom att Erik vann idol då. Det förstörde lite stämningen. Han är en sådann människa som fjäskar in sig äckligt mycket men sen går hem och slår sin flickvän. Det ser man på hans ögon. Hans små, svarta reptilögon. Tycker dessutom synd om hans flickvän som totalt skämmde ut sig inför hela svenska folket när hon stod där uppe på scenen och klängde på honom. Efter idol hamnade vi i alla fall på Pipes, där mitt enda ragg för kvällen blev en snubbe i brun dansbandsskjorta, med blommor och en tillhörande skarf. När jag kom hem, kom snefyllan som ett bombnedsslag.

En bula i pannan senare och orolig sömn så sitter jag här fortfarande i min pyjamasöverdel och är idag stället full av ångest. Inte p.g.a av gårdagen utan för att just idag känner jag mig som den fetaste, fulaste och mest ensammaste männsika på denna jord.
Idag klarar jag bara av att äta, ligga i soffan eller kräla i sängen. Tar ej emot samtal!

Kommentarer
Postat av: johanna

de där med små reptilögon var bra, killar med för små ögon de är farliga asså. haha Jag kommer hem om en vecka =) den 22 december Om du har tid någon dag efter de så kan vi ju hitta på något, tycker de varit skoj=)

2009-12-12 @ 22:38:51
URL: http://my_dancingfeet.blogg.se/
Postat av: Ellen

stackars min älskling :(

2009-12-13 @ 12:25:22
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0