2012 - Min åsikt

Jag var precis och kollade på 2012 eftersom Toni drog med mig. Tycker egentligen inte om världskatastrof-filmer eftersom jag mest sitter och blir irriterad över att folk är så efterblivna och att allt bara är så overkligt. Dessutom är det alltid USA det drabbar värst och det är alltid dom ska vara så himla duktiga och vara hjältarna.

Den här filmen var helt okej fast det enda jag hoppades på var att alla människor skulle dö.
Jag skulle inte ha något emot världens undergång eftersom jag tycker att det finns för mycket människor på ett och samma ställe. Låt mänskligheten dö ut lite grann!

Det är samma sak med svininfluensan. Om nu svininfluensan är så farlig som alla påstår så tror jag att den kom hit av en anledning. Att rensa ut lite.

Som sagt allt händer av en anledning.

PS. Jag hittade popcorn i min navel. DS





Här har ni ett spel ni kan spela för att testa era överlevningsskills.







Kommentarer
Postat av: Kvinnet!

hahaha.. Hittade du inga popcorn i fittan me? :)

2009-11-18 @ 01:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0