Gekås

Jag är hemma och jag är vid livet. Knappt!
När vi kom till Ullared och såg den långa kön som slingrade sig fram och tillbaka enda bort till parkering så ville vi bara vända och åka hem.

Efter att ha köat i minst en timme så kommer vi in och där är det totalt kaaaaos. Folk är som fucking hyenor. Slänger fram sina kundvagnar för att tränga sig förbi eller ligger och trycker bakom så dom konsant kör in i hälarna på en. Ni som har kommit hem från Gekås utan sår på hälarna power to you motherfuckers ni har det rätta knycket.

Efter fem hela minuter inne på Gekås var jag påväg att bryta ihop. För att sansa mig själv började mina ögon rulla in i huvudet likt exorcisten och jag förvandlades till en surfitta.

Vad jag egentligen vill säga med det här inlägget är varför utsätter man sig för det här bara för att det är billigt?



Bara av att kolla på den här bilden med massa folk får mig att fyllas av ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0