Färgen röd, min favoritfärg verkar påverka mig på något konstigt sätt.

"She's on fire..." Det är liksom den låten jag får på huvudet när jag ser mig själv i min nya hårfärg. Jag känner mig väldigt "on fire" innombords dessutom. Idag har jag t.ex. varit förbannad, gråtit, blivit ännu mer förbannad, slängt telefonen i väggen, fått dåligt samvete (för att det blev ett jack i väggen där jag slängt telefonen) och sedan gråtit utan något stopp.

Nu ska jag med tunga och svullna ögonlock lägga mig i sängen och sova. Jag är helt slut!




(Kära Ellen klaga nu inte på mina fotokunskaper. Jag vill ha blixten i mitt ansikte.)

Kommentarer
Postat av: Kvinnet

Sine!! Du ska inte vara ledsen! Då blir jag med det! :(:( Tänker på dig!

2009-10-04 @ 01:44:12
Postat av: nea :)

fin blogg :)

2009-10-06 @ 17:24:08
URL: http://neawesterberg.blogg.se/
Postat av: Ellen

inte vara ledsen! :(

ha! bilden är klart överexponerad. du kan inte hålla på så här. blir så besviken på dig!

2009-10-08 @ 12:17:37
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0