Mitt liv kanske ordnar upp sig iallafall...

Jag är en person som aldrig får tummen ur röven och skulle kunna gå runt och vela hela livet. Men sen så är det som på den där triss-reklamen. Plötsligt händer det liksom. Och nu har det hänt...

Jag har länge gått och funderat på vad det ska bli av mig och vart nästan lite deprimerad av tanken att jag är en looser som Anna Anka säger. Jag har haft värsta beslutsångesten. Ska jag ut och resa? Ska jag kanske jobba utomlands? Borde jag kanske börja kolla upp någon utbildning? Vilket jävla jobb vill jag ha förutom säljare?

Och idag slog det mig. Ooh what the hell jag åker iväg som Au pair. Har haft dessa planer innan men då har det bara varit kaaanske men nu är jag bombsäker på att det är något jag verkligen vill göra. Det är nu jag har chansen och jag tänker ta den!

En annan sak slog mig...fatta va roligt ungarna kommer få med mig. Jag är knäpp och jag älskar kids. Let's go crazy bananas together!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0