Sucky, sucky morning




Gick ut med Attila för en stund sen vilket inte är så populärt en rå och kall morgon. En jävla fågel likt hitchcockfåglarna cirkulerade och kraxade runt våra huvuden så ni förstår vilken stämning det var. Sen kommer spöregnet och Attila styr hem med en sjuhelvetesfart så att fingrana var på väg att avlägsnas ifrån min kropp. På det springer en lös, psykotisk hund fram till oss och jag tänker "Hey, gotta go!" och drar panikslaget Attila därifrån.

Vi kom levande därifrån men önskar att jag inte gjort det, för sen kommer jag hem och inser att vi inte har något kaffe.
Gråten är nära nu!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jo tackar ja för våra hundar vi brukar passa som sover till elva.

2009-10-13 @ 10:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0