Känner mig nästan lite elak..

..för att jag inte har uppdaterat på ett tag. Har sett att en massa männsikor har gått in på min blogg förgäves och då får jag dåligt samvete. Men mitt liv är just nu torrare än en öken så det finns inte så mycket man kan skriva om. Jag kan inte ens skriva typ "åå nu ska jag gå och duscha" för jag har inte ens duschat på kanske en vecka. Så ja, ni förstår ju hur illa det är.

Slänger upp en bild på Attila iallfall. Han gör sig alltid bra på bild, den karln. Lurade in Attila i en kohage så kossorna omringade honom och anföll han med massa kyssar. Och Attila kysste tillbaka.




Jag önskar att jag också kunde få den effekten när jag går in på Centrum en fredagskväll.
All eyes on me och en folksamling av lammkött runt omkring mig.




Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHA bästa på länge!



Va fan, de är bara gay people och de var så snälla! :) Me like them!

2009-09-14 @ 15:31:13
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahah, du underhåller mig!!

2009-09-14 @ 20:24:18
URL: http://my_dancingfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0