Mitt lilla äventyr!

Idag drog jag ut till skogen för att gå en riktigt promenad med Attila. Jag åkte ut till månsarp för jag tänke att shit jag är uppväxen där jag borde ju kunna dom skogarna som min egen bakficka. Mmm, eller inte! Efter bara några minuter inne i skogen så hade jag inte en aning om vart jag var. När jag till slut började känna igen mig så började jag följa en väg som helt plötsligt tog slut. Jag var totally lost! jag inbillade mig att jag var Bear Grylls från tv och började klättra genom taggtråd, mossar och ängar. Jag drack vatten ifrån bäckar och käkade blåbär för att få näring. Efter ca två timmar i skogen så tröttnade och gick samma väg hem.


Shit jag märkte precis att jag har en fästing på röven!!




Attila var så trött att han däckade i mitt knä på bussen.


Kommentarer
Postat av: johanna

åh hahah ånsarp, kommer du ihåg när vi kastade ägg på fönsterutor? de var skit kul!!

2009-09-10 @ 22:44:51
URL: http://my_dancingfeet.blogg.se/
Postat av: Martina

Awww sotaste Attila.. bless..

2009-09-13 @ 11:14:23
URL: http://martiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0