Efter några timmar i matkoma från min Whopper meal till frukost så är jag nu redo för kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: irena

Hej igen,



oh vad roligt. Jag var så inne på det där när jag gick på gymnasiet. Men det var så mycket att ta tag i sen rann det bara ut i sanden. Jag ville verkligen åka, men ingen annan var pigg på det så det fick bli liggande.. I vilken stad är du i? Det måste vara jätte kul. En kroatisk pappa, perfekt!!



Jag ska absolut ta kort i lägenheten, men det kommer senare i helgen. Jag flyttade det mesta idag, ikväll sover jag hemma och sen stannar jag kvar imorgon. Så inlägg kommer =) Det är kul att visa alla hur det går för en som student, och att själv läsa det senare är kul det med.. Bloggen blir som en slags dagbok liksom..



Är du i USA nu eller är du klar?

2010-08-26 @ 20:33:05
URL: http://irena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0