Svar på frågor ni aldrig frågar mig

Du heter: Claudia

Smeknamn:
Clau, Klamydia om man vill vara elak

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Pete Yorn - Just Another

Beroende av:
Kaffe, cigaretter, chips, stundtals sällskap

Vad tror folk om dig?
Tystlåten och en aning torr kanske.

Stämmer det?
Nej, eller?

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är bra på att lyssna.

Hur imponerar man på dig?
Genom att visa ett bra trix. Jag tex slicka min nästipp.

Brukar du skratta för dig själv?
Jag skrattar som mest när jag läser min egna blogg.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Fick ett mms med en smarrig bild.

Har du haft sex idag: Nej..kanske i fantasin.

Hur svarar du i mobilen:
Aa hallå

Vem ringde du senast?:
Min mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
...

Antal timmar sömn inatt:
10-12

Sov du ensam:
Kramade kudden

Brukar du komma i tid:
Aldrig! Större tidsoptimist får man leta efter.

Hur känner du dig nu:
Smålurig och rastlös

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart/vitt/grått

Vad tycker du om fötter:
Äckliga men mina är mysiga :)

Vad saknar du:
Närkontakt, min familj, vänner, falukorv, svenska chips

Hade du en bra kväll igår:
Kunde vart bättre

Favorit dryck på morgonen:
Kaffe, mjölk eller äppeljuice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 2 - 4 och jag börjar jobba 7.30

Är du blyg?:
Jaaa men ändå inte!

Sysslar du med någon idrott:
Gympaövningar i sängen eller putta på barnvagn. Där har du mitt träningspass.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej inte kärlek men attraktion.

Har du spytt offentligt:
Jag är för fin för att spy!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Göra allt kul man kan med en snopp :)

Är du nöjd med ditt liv:
Stundtals ja men men generellt sätt nej.

Är du bortskämd:
Nej därför önskar jag mig en sugar-daddy som kan skämma bort mig.

Vad gör du i morgon:
Jobba, möte och träffa andra au pairer.

Vad är det värsta du vet?:
Familje- och vänskapsdraman. Bakfylleångest. Slut på kaffe/cigaretter. Känna mig ensam.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Jag har Toni.

Vad är det finaste du fått?:
Jag är inte den som är den som tycker om materiella ting så kanske en komplimang, en puss eller en välbehövd kram.

En speciell dag du minns:
Sensation White 2008 vilket var en awesome kväll som slutade i drama och tårar.

Du samlar på:
Halvdruckna kaffekoppar, morotsstumpar, damm och ludd i naveln.

När grät du senast:
I Förrgår kände jag mig ensam och började darra läpp

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Aldrig jobba, leva fattigt och dekandent fast med en fin bil.

Vill du gifta dig:
Inte nödvändigt

Vill du ha barn:
Jaaa, stackars barn

Är du musikalisk?:
I duschen?

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten, ÖL

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, tur det.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, men jobbigt att tvätta mascarafläckar från kudden.

Biter du på naglarna:
Nej och har inget behov av att göra det heller.

Kommentarer
Postat av: Toni

Siiiiiine! :D Mitt lilla fjun! Saknar dig!

2010-08-29 @ 04:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0