American Boys




Killarnas flörtteknik här i Amerikat måste uppmärkas. Hemma i Sverige vågar killar knappt se en i ögonen eller så kan dom inte för att dom alltid är aspackade när dom lägger in stöten. Konstigt nog så får dom ändå ligga?!

American boys är däremot inte blyga. Låt mig ge er ett exempel:

Jag gick alltså på stan mitt på dagen och en wigga glider upp vid min sida...
Wiggern: Hi, there! How are ya? (måste föreställas med riktig ghettoaccent)
Jag: Eeehmmm...I'm fine.
Wiggern: Can I walk with you?
Jag: (skräckslagen) No, you can't! (börjar småspringa)
Wiggern: Hey, where are you going?
Jag: HOME!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha fy fan va klockrent :P bäst du passar dig clau ;)

2010-02-13 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0