Det stora äpplet

Jaa, som sagt mitt internet har inte funkat tidigare men det har jag löst nu.

Så här kommer lite försenade bilder från den stora staden samtidigt som ni lyssnar på den här.

Vi åkte i alla fall med buss ifrån uptown till downtown och gjorde lite stopp på vägen. Därefter tog vi färjan till Staten Island så vi kunde se frihetsgudinnan. Sen fick vi gå fritt i New York.

(Ni får ursäkta alla bilder med smutsfläckar på. Fan dom kunde väl åtminstonde tvättat rutorna!)







Våran coola guide Jay som hade all smaskig information om New York. T.ex vart alla kändisar bodde. Hah, det ni!










Ground zero




Mm...det märks vad hon var ute efter.


You gotta go?


Utsikt från färjan till Staten Island.


Där har ni henne. Hon såg mindre ut i verkligheten dock.


Vågade inte lägga upp den här bilden på facebook eftersom mössan inte är min.


Snubben till vänster flörtade med alla au pairer. Mig haffade han först fast jag var osäker på hans intentioner så då haffade han nästa.


Utsikten från Top of the Rock


Liten av skymt av Brodaway.


Sara, Rebecka och Sandra utanför Starbucks

Kommentarer
Postat av: johanna

åh avensjuk man blir, ser härligt ut!

2010-02-11 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0