Nightmares

Denna dagen känns skit. Började till och med skit!

Hade en otäckt dröm. Jag och min vän Elina (Som btw fyller år idag, Grattis!) hade bråkat på telefon. Plötsligt satt jag i bilen och hon stod framför. Hon mimade något elakt och började dunka i huvudet i framrutan. Jag flippade och körde över henne. Åkte därifrån men fegade ur och kom tillbaka. Då var hon helt nedtryckt i snön och helt blodig. Helt plötsligt var jag Elliot från Scrubs och en helikopter kom till platsen och började plocka ihop hennes benrester i en liten hög och flög iväg.

Sen var var jag mig själv igen och skulle hjälpa min syster som kört in i en snödriva. Jag satte mig i bilen och massa män kom fram och skulle hjälpa till och knuffa ut bilen. Männen ryggade tillbaka när dom såg mig eftersom det vilade en förbannelse över mig (eftersom jag dödat Elina). Männen knuffade ut bilen ur snödriven men här kommer twisten. Dom vill döda mig så dom fortsatte knuffa ner bilen i en sjö.
Som tur var, var fönsret öppet och jag var på väg att kravla ur men bilen vände sig och g-kraften var så stor att jag inte kom ut. Bilen hade nästan nuddat botten när jag kände att jag var på väg att dö.

Då flög jag upp från kudden och kippade efter luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0