NNYYYYÅÅÅÅR!

När jag tänker på gårdagen så skakar jag lite på huvudet som min mormor hade gjort. Hade galet kul med mina vänner. Underbar mat och sällskap hemma hos Ellen. Sedan hamnade vi på krogen vilket kanske inte låter så kul på nyår men det var det fanimig. Började gå ganska utåt ju mer klockan blev och när vi gick ifrån krogen fick jag kräla hem BARFOTA. Ja mina skor var ju alltså så snea så att jag inte kunde ta ett steg utan att mina skor gled isär. Fick ett cut på benet och ett i handen så när jag betalade inträdet på krogen så sträckte jag fram en helt blodig hand. Folk trodde kanske jag var farlig. Jag fick respekt!

Festen fortsatte hos mig. Eller det var väl mer "Gotta party to go to and I'm the only one invited" Elina somnade i fotöljen och Toni satt bara där i dimman.

Har precis blivit frisk från min bakfylla så imorgon ska jag åka ut till Ellen, hämta bilen och få reda på allt smaskigt skvaller!

Gårdagens outfit: Världens största klyfta (Varför lät ni mig gå med en uppknäppt knapp?)






Tonis bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0