Det kliiiiias!



Nu har jag äntligen börjat ta hand om mig själv och min kropp. Ni ser ju bara på bilden. När tror ni jag gjorde något sådant i Sverige? Aldrig! Sov väl med samma smink minst två nätter i rad. Där fick ni också en bekräftelse på att jag duschade kanske var tredje dag. Går man bara hemma så funkar det utmärkt.

Köpte vax dessutom eftersom jag ville vara helt hårfri. Vaxet var riktigt starkt må jag säga. Det drog med allt hår och lämnade blåmärken under. Hela min bikinilinje är blå och jag ser ut som en heroinist i armvecken.
Dessutom gick inte skiten att tvätta bort så jag försökte skrapa bort det med naglarna vilket ledde till att vaxet fastnade under naglarna vilket i sin tur ledde till att jag hade fullt med vax i håret.

Får nog hitta en annan lösning.




Kommentarer
Postat av: martina

hahahaha omg ja döööör :D:D

2010-03-21 @ 01:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0