Housepaartyyyyee!

Tänkte ge er en liten update om kvällen. Så, snubben från mitt förra inlägg verkade fatta mitt budskap för han vågade knappt prata med mig så puuh nu kan jag andas ut.

Angående mitt första riktiga amerikanska houseparty. Fuck svenska hemmafester kan jag bara säga! Här hade dom anordnat en liten bar med någon snubbe som lekte bartender. Dom hade uv-lampor, strob-lampor och ett jäkligt bra ljud-system.
Alla dansade, alla pratade med alla, alla rökte bong (Skämt åsido..eller?!.) Jag hade riktigt trevligt tills vi fick höra att securety var i närheten. Musiken tystnade och jag började noja som fan. Jag har ju hört massa skräck-historier så jag trodde verkligen att min resa var över. Folk traskade ut genom bakdörren väldigt lättsamt och plötsligt tittade en security in genom dörren. Jag började vimsa omkring men hittade min väg till dörren och sprang till bilen.

Allt slutade som var lyckligt...för den här gången iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: tackar tackar... ;)

2010-03-28 @ 10:09:43
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: sandra

jag är aviiiiiiiis

2010-03-28 @ 11:57:42
URL: http://attilaochsandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0