Medan jag torkar naglarna..



Snart ska jag på någon hemmafest. Så jag sitter och väntar på att min personliga taxi ska komma och hämta mig.
Jag befara att killen som stalkar mig kommer att vara där. Därför tänkte jag fråga er hur man översätter ordagrant "fattar du trögt" på engelska?

Snubben verkar ju liksom inte fatta att jag dissar honom när jag inte svarar när han ringer, på hans sms eller på msn. Ni bör också vara medvetna om att det inte var jag som var så dum i huvudet att ge honom varken mitt nummer ellr min msn. Nej, nej den här snubben var så despo att han gick och frågade min polare om det. Så nu får vi istället ta i med hårdhandskarna!

Wish med luck!

Kommentarer
Postat av: Kvinnet

making you sluggish

2010-03-28 @ 04:01:36
Postat av: Daria

trög är namnet. det mest attraktiva är när en kille ändå ger små kommentarer hit och dit, och inte hänger efter dig som en svans på alla sätt och vist. bra att you made your point.

2010-03-29 @ 00:43:52
URL: http://dariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0