Grill på stranden/parken

Idag hade vi en liten picknik längs sjön som förresten har en riktigt fin sandstrand. Stället var fuuullsmockat med pack som bara drev omkring.

Så alltså ikväll har jag sett:

Vi missade precis en girlfight.
Det enda vi hann se var en man som stod och viftade med ett löshår som trofé.
Men jag skojar inte när jag säger att heeeela stranden drog kenyanlöpet för att se fighten.
Folk som rökte bong och fifflade med annan narkotika i bilar
.
Poliser som arresterade folk som rökt gräs.
Varannan 16-åring gravid.
Varannan snubbe med byxerna ner till knävecken och kalsongerna upp till armhålorna.







Jag var såklart snabbt uppe med kameran ner polisen grep en snubbe.






Jävligt sliten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0